Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Miercuri, 10 Dec. 2014, 16:34
4
4749

Primăria investeşte 50.000 de lei pentru a scurta timpul de aşteptare al clujenilor la ghişeu

Municipalitatea clujeană vrea să optimizeze operaţiunile cu publicul la ghişee, iar pentru asta a pregătit 50.000 de lei care vor fi folosiţi la cumpărarea unui sistem electronic de dirijare şi ordonare prin bilete de ordine.

046079_1970
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Potrivit caietului de sarcini întocmit de către reprezentanţii Direcţiei Economice-Serviciul Financiar din cadrul primăriei clujene, scopul investiţiei de 50.000 de lei este „optimizarea operaţiunilor cu publicul, care presupun prezenţa fizică a persoanelor şi care generează cozi de aşteptare”.

Ca obiective principale sunt trecute diminuarea timpilor de aşteptare, organizarea cozilor de aşteptare, evitarea aglomerărilor, estimarea timpilor de aşteptare, dar şi transparenţa şi informarea publicului. Astfel, se are în vedere achiziţionarea unei unităţi principale cu touch screen, două afişaje electronice centralizatoare de tip LCD cu aplicaţie, 15 afişaje electronice pentru ghişeu, 15 telecomenzi virtuale pentru operatorul de la ghişeu şi tot atâtea controloare de opinie, potrivit anunţului postat pe site-ul primăriei. Odată implementat acest sistem, clujenii care vor avea treabă la ghişeu vor lua un bilet de ordine, iar apoi îşi vor aştepta rândul în funcţie de numărul afişat pe panoul aflat deasupra fiecărui ghişeu în parte.

Firmele interesate pot depune ofertele până luni, 15 decembrie, la ora 13:00 la registratura primăriei clujene, iar criteriul de atribuire va fi preţul cel mai scăzut.

Articole din aceeasi categorie
La 11 luni de la preluarea în portofoliu, planul de reorganizare al Clujana S.A. a fost aprobat la începutul săptămânii de către adunarea generală a creditorilor.
15 Ian. 2019
08:30
1
Societatea CLINICA MEDI SPA SRL, în calitate de beneficiar al Programului Operațional Regional 2014 – 2020, Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, Operați
26 Noi. 2018
17:32
0
Recenta inaugurare a magazinului Clujana din Piața Mihai-Viteazu, precum și deschiderea magazinului online, au însemnat pentru renumita fabrică de încălțăminte clujeană o creștere a vânzărilor cu apro
20 Noi. 2018
11:26
2
Cluj-Napoca gazduieste in perioada 9-10 noiembrie doua evenimente dedicate industriei de eCommerce si IT: TeCOMM eCommerce Conference&Expo si Targul de Cariere in IT.
09 Noi. 2018
08:45
0
Eye-tracking, primul bot din România, soluții digitale de finanțare și metoda inovativă de plată biometrică - patru lansări de produse ale unor companii cu capital 100% românesc din industria eCommerc
08 Noi. 2018
09:28
1
Fundația Civitas pentru Societatea Civilă – Filiala Cluj-Napoca, lansează a lansat recent un concurs de planuri de afaceri în urma căruia 38 de antreprenori din regiunea Nord-Vest vor beneficia de fin
31 Oct. 2018
08:45
0

Post new comment

Comentarii

Eu nu pricep de ce nu platiti prin banca asa cum se plateste in orice stat civilizat ...

sper sa ma lamureasca si pe mine cineva ce inseamna "telecomenzi virtuale "
dar nu asa este facut acuma la primarie??? apesi pe ecran, iti da bon cu numar, urci la etaj si pe urma astepti la rand, iar daca esti adormit si capra de la ghiseu sare peste nr. tau o poti lua de la inceput.

Scurtarea timpului de asteptare? Cum asa? Poate o ordonare a cozii.... Birocratia trebuie redusa nu doar alinierea la cozile de asteptare

ca sa reduci birocratia trebuie sa reduci legislatia, s-o simplifici, sa reduci nr, de scripte; pe de alta parte, si cetatenii trebuie sa renunte la a cere sa li se explice, de fiecare data, ce si de ce au platit; ori invata calculul taxelor si impozitelor locale la perfectie, ca sa-si verifice singuri platile, ori iau de bun ce li se impune, fiindca e penibil sa vezi cum o gramada au impresia, in fiecare an, ca platesc prea mult; li se explica, par a pricepe, dar in anul urmator mintea lor e din nou neteda si iar cer lamuriri, ceea ce blocheaza functionarii, care in loc sa lucreze fac clabuci la gura tot explicand

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide