Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Marţi, 20 Noi. 2018, 11:26
2
2061

Vânzările de încălțăminte Clujana au crescut cu aproximativ 50%

Recenta inaugurare a magazinului Clujana din Piața Mihai-Viteazu, precum și deschiderea magazinului online, au însemnat pentru renumita fabrică de încălțăminte clujeană o creștere a vânzărilor cu aproximativ 50%.

Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

În contextul apropierii sezonului rece, categoriile de produse cel mai bine vândute în acest moment sunt ghetele de bărbați și botinele pentru femei. Deși, momentan, magazinele din Piețele Mihai Viteazu și 1 Mai înregistrează un volum de vânzare ușor mai ridicat comparativ cu magazinul online, site-ul http://clujanacluj.com/shop/ are o vizibilitate în continuă creștere, fiind accesat atât din Europa cât și din Statele Unite ale Americii și chiar din India.

 „Cele două decizii, de deschidere a unui magazin în zona centrală a Clujului și, respectiv, de vânzare a produselor Clujana și în mediul online s-au dovedit a fi extrem de inspirate. Credem, în continuare, în potențialul societății Clujana, convinși fiind că această marcă de tradiție a Clujului poate redeveni un etalon al eleganței și durabilității", a declarat Alin Tișe, președintele Consiliului Județean (CJ) Cluj.

În ceea ce privește piața românească, din cele aproximativ 4.000 de persoane care au accesat site-ul până în prezent, circa jumătate sunt din județul Cluj iar restul din București (1094 de vizitatori), Iași (260), Timișoara (235) sau Brașov (123), semn că brandul Clujana nu a fost uitat de români, el bucurându-se  în continuare de încrederea acestora.

„Pentru a ajunge la aceste rezultate, societatea la care Consiliul Județean Cluj este acționar majoritar a derulat o serie de campanii de marketing, atât în mediul online cât și în mass-media, al căror scop a fost acela de prezentare a ofertei, extrem de variate. În paralel, din dorința diversificării portofoliului de produse, Clujana a introdus în magazinele proprii, inclusiv în cel online, noi modele de încălțăminte”, subliniază oficialii Consiliului Județean (CJ) Cluj. 

Articole din aceeasi categorie
Societatea CLINICA MEDI SPA SRL, în calitate de beneficiar al Programului Operațional Regional 2014 – 2020, Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, Operați
26 Noi. 2018
17:32
0
Cluj-Napoca gazduieste in perioada 9-10 noiembrie doua evenimente dedicate industriei de eCommerce si IT: TeCOMM eCommerce Conference&Expo si Targul de Cariere in IT.
09 Noi. 2018
08:45
0
Eye-tracking, primul bot din România, soluții digitale de finanțare și metoda inovativă de plată biometrică - patru lansări de produse ale unor companii cu capital 100% românesc din industria eCommerc
08 Noi. 2018
09:28
1
Fundația Civitas pentru Societatea Civilă – Filiala Cluj-Napoca, lansează a lansat recent un concurs de planuri de afaceri în urma căruia 38 de antreprenori din regiunea Nord-Vest vor beneficia de fin
31 Oct. 2018
08:45
0
PRIAevents împreună cu Consiliul Concurenței organizează în 23 octombrie în premieră la Cluj-Napoca conferința PRIA Competition– eveniment care va reuni toate sectoarele economiei direct interesate d
15 Oct. 2018
11:10
0
Programul de masterat “Tehnici Avansate în Ingineria Autovehiculelor”, lansat de Porsche Engineering la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca (UTCN), în 2017, urmează să întâmpine o nouă generație de
28 Sep. 2018
09:29
1

Post new comment

Comentarii

Sunt frumosi pe dinafara, dar inauntru sunt simpli ( captusiti doar cu o panza subtire ) si mori de frig in ei fiind doar pentru sezon de vara ( daca cineva umbla cu bocanci vara ... ) si pe deasupra le-au tras si un fermoar in interiorul " piciorului " ( carambului... ) pe unde intra zapada si apa de ploaie de tot te uzi la picioare. Altceva erau daca erau imblaniti in interior contra frigului si fara acel fermoar de ra.hat ...

Da, aveti dreptate. Eefectiv am fost la un magazin de langa AutoGara din Bistrita, unde am gasit astfel de bocanci, care efectiv sunt neimblaniti si cu acel fermoar... si am vazut efectiv ca sunt bocanci de vara, daca cineva umbla cu bocanci vara . Desi sunt frumosi pe dinafara... sunt o foarte proasta gandire si conceptie cat priveste utilitatea lor ! Poate se trezesc din " amotire " cei de la Clujeana si fac ... si vand in acest sezon, bocanci pentru iarna totusi ...

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide