Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Duminică, 29 Noi. 2015, 13:31
26
8207

Accident groaznic în Florești. O femeie a murit după ce a fost lovită de un autobuz pe trecerea de pietoni

Un grav accident de circulație a avut loc în comuna Florești din județul Cluj. O femeie de 83 de ani a fost lovită de un autobuz și a murit în ambulanța care s-a deplasat la locul accidentului.

fotovideo masina politiei implicata intr un accident la cluj.un copil fo
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Potrivit polițiștilor, accidentul a avut loc sâmbătă, în jurul orei 17.20. Autobuzul, condus de un bărbat de 35 de ani din Florești, se deplasa pe direcția Cluj-Napoca - Gilău. 

Acesta a lovit o femeie care se traversa strada pe trecerea de pietoni marcată și semnalizată. Din nefericire, femeie de 83 de ani a murit în ambulanța care urma să o transporte la spital. 

Polițiștii face cercetări pentru stabilirea exactă a împrejurărilor în care s-a produs accidentul. Șoferul autobuzului este cercetat pentru ucidere din culpă.

 

Articole din aceeasi categorie
Potrivit unui studiu realizat de o firmă de profil, locuințele din Cluj s-au ieftinit cu câțiva euro pe metru pătrat
08 Apr. 2019
14:58
7
În Parcul Industrial Tetarom III din Jucu s-a inaugurat recent o nouă investiții demarate de unul dintre cei mai mari clienți ce activează în acest perimetru: grupul italian de electrocasnice De’Longh
08 Apr. 2019
13:26
0
Consiliul Judeţean Cluj informează participanții la trafic și locuitorii din zonă în legătură cu faptul că, în cadrul programului de lucrări ce vizează îmbunătăţirea infrastructurii rutiere a judeţulu
08 Apr. 2019
13:13
0
O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasa marți, 9 aprilie, începâ
08 Apr. 2019
10:15
0
Compania de Apă Someș a anunțat întreruperi ale furnizării apei potabile în localitățile Florești și Cetan.
08 Apr. 2019
09:28
0
Ordinul Arhitecților din România a lansat un concurs internațional de soluții pentru amenajarea zonei
08 Apr. 2019
08:56
0

Post new comment

Comentarii

Sincere condoleante familiei persoanei decedate si mare , mare pacat de tineretea soferului.

Eu...pentru domnii sefi de la CTP am cateva cuvinte.

Nu stiu pe ce principii si valori va alegeti soferii dar au o carenta totala la disciplina in trafic, nu tin cont deloc de valorile regulilor de circulatie sa nu mai zic de alea ...morale....
Draga domnule director va spun sincer ca soferii dvs circula doar pe baza diferentei de tonaj, adica ei au 40 tone si noi 1-2 tone cu masina sau 60-90 kg dupa fiecare persoana in cauza.
Va rog din suflet sa le comunicati si lor ca autobuzele sunt prevazute din constructie cu pedala de frana, indiferent de tipul transmisiei si e recomandat sa o si actioneze atunci cand situatia se impune si sa nu se bazeze doar ca...las ca opreste ala ca e mai mic.
Aparent se observa ca soferii de pe autobuzele moderne, alea mov par a fi mai civilizati insa am constatat ca doar aparent si cauza e ca au camere de luat vederi ...pana i-am citit pe buze la un sofer cum a adresat salutari mamei mele, bunicii soacrei si la tot ce e parte feminina si cu "pruna"....lucru constatat in cartierul Grigorescu cand soferul trebuie sa vireze la stanga de pe str Paul Ioan pe strada Miraslau, eu ...cu drept de trecere si el fara...a fost musai sa ma opresc fiindca altfel ma baga sub autobuz. Totul e aparent si educatia e zero...sa nu mai vorbim de autobuzele clasice alea verzi....nu stiu unde gasiti soferii...probabil de la TAXI.

Stimabile domn director CTP incercati sa impuneti norme de calitate soferilor dvs, sa ne respecte ca oameni si calatori fiindca dvs sunteti in slujba noastra si nu invers.....altfel spus ..nimeni nu e de neinlocuit. Ma gandesc ca au un nr de curse intr-un schimb, incercat sa il reduceti astfel incat sa putem evea grija de noi toti...si sa le trensmiteti ca daca au trecut ei cu cabina de obstacol le mai ramane 20 m de autobuz dupa ei. Trebuie doar sa ne respectam si sa incercam sa dezmintim proverbul...".pestele de la cap se impute."

Afacere pentru iubitorii de carti! Aceasta este afacerea cea mai potrivita pentru oamenii inteligenti si care au acasa o biblioteca! Castigi bani imbogatindu-ti biblioteca! Ce poate fi mai simplu si mai interesant? Aceasta este o oferta cu adevarat unica si revolutionara! Cautam oameni foarte seriosi!Cere acum mai multe detalii, la adresa de email: simona.proiect@yahoo.com

Cum faci bani acasa! Tocmai s-a lansat pe internet un curs in care toti cei care vor sa inceapa o afacere pot invata GRATUIT cum faci bani acasa! Cursul este organizat in lectii online foarte clare si explicite. Inveti cum faci bani acasa si stii mult mai bine cum sa fii un intreprinzator prosper! Pentru curs, cere detalii la adresa de email: tu_y_eu@yahoo.com

A vrea sa faci un ban cinstit? Du-te cu gunoiul :)

Frumos text din presă, păi ia citiţi, dar ce se uită. Păi bine nene Cecan, acolo la Cetăţii nu se poate sens că nu e rază, dar la Luna s-a putut face sensul ală mic şi pricăjit? Acolo era rază? Şi acolo Har Domnului că circulă TIR-uri. Am uitat, pe acolo trebuie să intre şi să iasă şeful de la Poliţia Rutieră, nu?!

Şi punct de întoarcere la capătul satului se poate, dar la Cetăţii nu se poate nimic. Am uitat, acolo în capătul satului din sus se vor face blocuri. Ia ghiciţi de cine !? Doar că ne miră că PSD trage sfori pentru ca să aibă intrare la blocuri dar în rest bravii consilieri constructori dorm în papuci pe la şedinţele de consiliu local. Când nu e vorba de blocuri să fim înţeleşi, da?

Şi punct de întoarcere la Polus da, dar să se intre spre Floreşti, nu! Păi am uitat că la Elboris le trebuie acces spre Oradea.

Şi ia notaţi ce cere unul şi ce dă celălalt. Unii habar nu au de ce se întâmplă în Floreşti, de ce e nevoie. Degeaba au în administrare ditamai drumul ! Ruşine DRDP!?

floresti_maxi

„Mare agitaţie mare legat de introducrea semaforizării în Floreşti şi referitor la grearea de sensuri giratorii. Cum românul se pricepe la toate, de la politică la finanţe şi de la construcţie de drumuri la fluidizare trafic, au început deja să apară fel de fel de păreri de specialişti. Mai mult, chiar şi presa a preluat părerile avizate ale unor „NIMENI”. Din păcate, nicăieri nimic legat de explicaţiile specialiştilor care au realizat simulări pe calculator şi care au date legate de trafic.

Aşadar, ce se va întâmpla pe DN 1 în Floreşti?!

În primul rând Primăria Floreşti, printr-o lucrare finanţată din bugetul local, se introduce o semaforizare inteligentă, fără timpi, atemporizată, semafoare inteligente, care numărăr efectiv maşinile din trafic. Vor fi semaforizate intersecţiile: DN1 – Plopilor, DN1 – Someşului/Poligonului, DN1 – Cetăţii. Trecerile de pietoni, unde e cazul, vor fi mutate în amonte de intersecţie. Astfel, se asigură traversarea DN1 de pietoni în condiţii de maximă siguranţă. Apoi, din DN1 se va interzice virajul la stânga. Până acum, blocajele aveau loc mai ales din cauza blocării benzii dinspre axul drumului de cei ce virează stânga din DN1, banda de la margine fiind sugrumată de preluarea de trafic. Din străzile laterale se va putea vira atât la stânga cât şi dreapta. Pe verde continuu (stânga spre Cluj din partea de Nord sau dreapta spre Cluj din partea de SUD), respectiv pe verde intermitent cu acordare prioritate la pietonii, (dreapta spre Gilău din partea de NORD sau stânga spre Gilău din partea de SUD).

Fiind interzis virajul la stânga, se realizează de către DRDP un sens giratoriu pe 2 benzi în zona BMW şi se va folosi sensul giratoriu de la Primărie, care va fi lărgit la 2 benzi. În Zona Polus, înainte de pod va fi creat un punct de întoarcere, tot pe 2 benzi. Se mai are în vedere de către DRDP crearea unui punct de întoarcere la ieşirea din Floreşti, partea de Vest şi încă un sens giratoriu în zona intersecţiei DN cu Cetăţii. Se vor introduce parapeţi pe axul DN, 25 de metri înainte şi după intersecţii.

„Avem certitudinea că modificările vor duce la fluidizarea traficului. Ştiu că mulţi au dubii, dar vă asigur că toate simulările indică acest lucru. Nu e ceva inventat de noi, avem exemple nenumărate din Occident. Ştiu că mulţi strâmbă din nas legat de faptul că vor merge încă un kilometru, dar e de preferat acest lucru decât a avea un trafic blocat. În alte ţări mergi câte 5-7 kilometri pentru a întoarce. Virajul la stânga e păcătos pentru fluiditatea traficului. La Polus am dorit o subtraversare a podului pentru a cuprinde traficul din Polus spre Floreşti, dar nu s-a permis acest aspect din cauza gabaritului de înălţime. Se va merge mai departe până la Nodul N. Punctul de întoarcere e gândit pentru a fluidiza circulaţia în zona Metro, de unde virajul la stânga al autoturismelor şi mai ales al maşinilor de gabarit, care va fi interzis complet, pune mari probleme traficului. Ne gândim la încă un sens în zona Cetăţii, acolo avem probleme legate de raza giraţiei. Sper să reuşim. La giraţia din centrul satului vom lărgi artera la 2 benzi. Suntem îngrădiţi de normative, chiar şi cele două benzi din Floreşti sunt la limita acceptabilă”, a spus Eugen Cecan, directorul DRDP Cluj.

„Acel drum, DN1 sau Avram Iancu, spuneţi-i cum doriţi, este un drum aflat în administrarea Direcţiei Regionale de Dumuri şi Poduri Cluj, instituţie subordonată CNADNR. Ei sunt singurii care pot realiza lucrări pe acel drum. Noi venim cu propuneri, solicitări. Ei sunt cei care au obligaţia de a reface marcajele, de a repara acele rigole de pe margine. Ei sunt cei care trebuie să realizeze giraţiile, conform normativelor din domeniul lor. Noi introducem semaforizarea şi sunt ferm convins că vom rezolva 100% problema accidentelor pe trecerea de pietoni. Vom avea şi o fluidizare a traficului. Legat de parapeţi, nu cred că e o idee bună, nu le văd rostul, mai ales că trebuie să păstrăm traseul actual la M21. Cu punctul de întoarcere de la Polus, sper ca cei de la DRDP să se ţină de promisiunile de acum o lună şi să realizeze şi aceea bretea pe sub pod care să permită accesul direct pe direcţia Vest.

De asemenea, legat de artera Avram Iancu, în lucrarea de trecere în subteran cabluri avem prevăzută şi refacerea trotuarelor pe întregul aliniament al arterei din Floreşti, pe ambele părţi”, a spus primarul comunei Floreşti, Horia Şulea

a mai murit o tarfa batrana. nu-i problema. sa invete sa treaca strada idiotii. doar pasesc ca vitele crezand ca cineva ii pupa in p! prostii isi merita soarta de a muri unde au drepturi, cica!

sa speram ca o sa primesti premiul Darwin pe o trecere de pietoni, ca sa nu ne mai poluezi cu genele tale defecte ...

bah, inelatule(oare stii ce zic eu acilea?!) sa o premiezi pe mah.ta pe trecerea idiotilor. eu nu trec strada pe strada vacilor. eu trec strada cand nu vin vacile cu cabina sa ma faca terci, cum a patit si batranica asta, care se gandea la ziua de ieri trecand strada. hai, du-te si ma asteapta pe trecerea de pietoni. o sa vin sa te fac popic...boule!

popoktptl, iti doresc sarbatori nefericite!

la fel cum imi doresti tu mie si tie sa iti fie. stii care e diferenta dintre noi?!! eu nu fac parte din gloata idioata care sarbatoreste o tarfa care a nascut, cica, un bastard, care sunt in centrul filosofiei voastre de viata. ma pees pe sarbatorile voastre idioate. ma oripileaza bunatatea voastra ipocrita sezoniera... de sarbatori. puturosilor!

Ai vrea si tu un ban? Fa aici un ban cinstit! Vremurile sunt tot mai grele, nu-i asa? Salariul nu mai e suficient, asa ca e timpul sa inveti cum sa faci bani acasa! Da, noi iti oferim absolut gratuit solutia!! Online acasa! Ce faci cand ti se termina banii si nu gasesti nicaieri niciun job mai bun? Aceasta problema o poti rezolva chiar acum! Iti oferim o afacere la cheie, cu castiguri chiar si din prima luna. 300-500 de euro lunar!!! Lucrezi elegant, fara sefi, fara sa fii obligat sa construiesti retele de oameni, pentru a putea castiga bani. Contactati imediat!! Iti trimitem tot pachetul de informatii, dupa ce ne contactezi la adresa de email: peterbalogh88@yahoo.com

Ai vrea si tu un ban? Fa aici un ban cinstit! Vremurile sunt tot mai grele, nu-i asa? Salariul nu mai e suficient, asa ca e timpul sa inveti cum sa faci bani acasa! Da, noi iti oferim absolut gratuit solutia!! Online acasa! Ce faci cand ti se termina banii si nu gasesti nicaieri niciun job mai bun? Aceasta problema o poti rezolva chiar acum! Iti oferim o afacere la cheie, cu castiguri chiar si din prima luna. 300-500 de euro lunar!!! Lucrezi elegant, fara sefi, fara sa fii obligat sa construiesti retele de oameni, pentru a putea castiga bani. Contactati imediat!! Iti trimitem tot pachetul de informatii, dupa ce ne contactezi la adresa de email: peterbalogh88@yahoo.com

Castiguri din prima luna! 100-285 de euro lunar! Cautam urgent colaboratori care vor sa castige 100 de euro lunar (part-time) sau 285 euro lunar (full-time), acum, din prima luna! Oferta este pentru toate localitatile tarii. Lucrati in timpul liber sau full-time, la alegere. Activitatea este foarte usoara. Cerem si oferim seriozitate maxima! Pentru mai multe informatii, solicitati acum detalii unuia dintre membrii echipei noastre, la una dintre adresele noastre de email: fr.ally@yahoo.com

Era BMW

Da era un autobuz BMW, esti multumit? Atat poti atata faci.... :)

Aceste tri litere oare ce ne spune ele? Aceasta am intrebat si eu daca sa reusit sa se citeasca tipul de marca pentru ca eu am o banuiala, o banuiala mare. Daca nu sa reusit apropierea indeajuns pentru citirea tipului de marca eu voi cauta totusi in biblioteca personala cu statisticile mele personale care contine si volume intregi scrise de mine pe marginea conspiratiei Merkal inpotriva tarii noastre si cred ca voi putea DOVEDII clar dar clar despre ce tip de marca este vorba aici !

Singurul lucru pe care il dovedesti este ca esti un analfabet care nu stie sa scrie. "sa reusit", "inpotriva", "voi dovedii" ...sunt doar trei (nu litere), dar divezi ale prostiei, pe langa multe altele

Am trecut pe acolo la niciun minut dupa accident. Autobuzul era peste trecerea de pietoni pe care o depasise cam cu 5 m, cu partea din fata. Lucrurile dintr-o plasa alba era imprastiate pe trecere si putin dupa. Mergand spre Cluj-Napoca, cam pe la Oncos trecea militia, iar pe la podul N mergea si Smurd... destul de rapid as putea zice. Dupa parerea mea, principalele cauze care au dus la accidentul asta: lumina de afara (undeva la innoptare), putina ploaie, iluminare slaba a drumului E60 + neatentia soferului...
Din ce am vazut, persoana nu se misca absolut deloc, fiind lovita mai degraba cu partea din mijloc-stanga fata a autobuzului, ceea ce inseamna ca facuse cativa pasi pe trecere. RIP

Din goana masinii ai reusit cumva sa reusesti sa citesti ce tip de marca era autobuzul ?

"tip de marca"... cati ani ai tinere? ce relevanta are? intrebarea ta a murit in momentul in care ti-a trecut prin cap sa o scrii.

vechicul monocomanda: acceleratia

Autobuzul era un Irisbus Agora S cu 3 usi.
Avea numarul de parc 705.
Eu nu am fost acolo dar am vazut poze de la locul accidentului si am recunoscut autobuzul.
Circul zilnic pe acea linie si deseori am circulat cu acest autobuz condus de acelasi sofer.

Iluminati trecerile de pietoni cum trebuie, s-a inceput odata in Cluj dar a murit in fasa.

***EDITAT***

Vasi ciocan nu mai folosi nicku meu

Politistii face cercetari. Gloata agramata care continua sa ne incante cu gafe mai grotesti decat perlele de la bacalaureat.

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide